niedziela, 27 lutego 2011

KASZA JAGLANA Z JABŁKIEM DLA NIEMOWLĄT

Do tej pory były same warzywka i mięso. Nuuda ;) To moja opinia, a że Natalka na razie mówi tylko ga-ga z naciskiem na AAA, zdecydowałam, że pora przedstawić jakiś deserek.

Koleżanka wspomniała mi, że kupiła dla swojego synka kaszę jaglaną. Ja nigdy jeszcze jej nie jadłam, dlatego też postanowiłam spróbować. (Po rozmowie z mamą wiem już dlaczego nie znałam tej kaszy - moja mama za nią nie przepada. Siłą rzeczy u nas w domu jej się nie jadło. Swoją drogą ile rzeczy człowieka może ominąć z tego powodu. Z resztą ja też dobieram składniki i gotuję według moich upodobań, a rodzinka musi się dostosować. Na razie sprzeciwu nikt nie zgłaszał:)). 

W każdym razie nadrobiłam zaległości. Kasza w dzisiejszym Natalkowym daniu  smakowała nam obu. Dam jej też szansę w innych konfiguracjach.


Składniki:
(na 2 porcje po 190g)

  • 4 łyżki kaszy jaglanej
  • 1 jabłko (około 200g)
  • 240 ml wody
Kaszę ugotować według przepisu na opakowaniu. Należy ją cały czas mieszać, żeby nie przywarła do spodu. Jabłko obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Dodać je do kaszy na ostatnie 7 minut gotowania. Dla starszych dzieci można dodać cynamon (po 10 miesiącu).

i już:)
Smacznego:)


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...